Главните цели на кампанията – е увеличаване на конкурентноспособността на целогодишните туристически услуги в страната и създаване на търговска марка „България”. Пресконференция, посветена на старта на рекламната кампания в Русия, ще се състои на 21 септември, се казва в съобщение на сайта на Руския съюз на туристическата индустрия. От началото на октомври по руски телевизии и радиостанции ще започнат да се излъчват рекламни клипове, демонстриращи туристическия потенциал на България. Планира се е разполагане на реклами в метрополисите Москва и Санкт Петербург.
България ще бъдат поканени журналисти от водещи печатни и електронни руски издания. Планирани са и допълнителни мероприятия по време на новогодишните празници в Москва, и ежегодния фестивал на розата в Казанлък.
От януари до юни 2010 година България е била посетена от повече от 137 хиляди туристи от Русия.